Y. A. Baştürk Et Al. , "ALGILANAN HİZMET KALİTESİNİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNE ETKİSİ: SAMSUN İLİNDE HİZMET VEREN TERMAL OTEL İŞLETMELERİNDE BİR UYGULAMA," Pamukkale Üniversitesi Sürdürülebilir Termal Turizm Kongresi , Denizli, Turkey, pp.66-72, 2022
Baştürk, Y. A. Et Al. 2022. ALGILANAN HİZMET KALİTESİNİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNE ETKİSİ: SAMSUN İLİNDE HİZMET VEREN TERMAL OTEL İŞLETMELERİNDE BİR UYGULAMA. Pamukkale Üniversitesi Sürdürülebilir Termal Turizm Kongresi , (Denizli, Turkey), 66-72.
Baştürk, Y. A., DEMİR, Y., DAĞ, E., & TOSUN, N., (2022). ALGILANAN HİZMET KALİTESİNİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNE ETKİSİ: SAMSUN İLİNDE HİZMET VEREN TERMAL OTEL İŞLETMELERİNDE BİR UYGULAMA . Pamukkale Üniversitesi Sürdürülebilir Termal Turizm Kongresi (pp.66-72). Denizli, Turkey
Baştürk, Yusuf Et Al. "ALGILANAN HİZMET KALİTESİNİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNE ETKİSİ: SAMSUN İLİNDE HİZMET VEREN TERMAL OTEL İŞLETMELERİNDE BİR UYGULAMA," Pamukkale Üniversitesi Sürdürülebilir Termal Turizm Kongresi, Denizli, Turkey, 2022
Baştürk, Yusuf A. Et Al. "ALGILANAN HİZMET KALİTESİNİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNE ETKİSİ: SAMSUN İLİNDE HİZMET VEREN TERMAL OTEL İŞLETMELERİNDE BİR UYGULAMA." Pamukkale Üniversitesi Sürdürülebilir Termal Turizm Kongresi , Denizli, Turkey, pp.66-72, 2022
Baştürk, Y. A. Et Al. (2022) . "ALGILANAN HİZMET KALİTESİNİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNE ETKİSİ: SAMSUN İLİNDE HİZMET VEREN TERMAL OTEL İŞLETMELERİNDE BİR UYGULAMA." Pamukkale Üniversitesi Sürdürülebilir Termal Turizm Kongresi , Denizli, Turkey, pp.66-72.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Yusuf Alper Baştürk Et Al. }, title={ALGILANAN HİZMET KALİTESİNİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNE ETKİSİ: SAMSUN İLİNDE HİZMET VEREN TERMAL OTEL İŞLETMELERİNDE BİR UYGULAMA}, congress name={Pamukkale Üniversitesi Sürdürülebilir Termal Turizm Kongresi}, city={Denizli}, country={Turkey}, year={2022}, pages={66-72} }