Articles Published in Other Journals
Örgüt Kültürünün İş Tatmini Üzerindeki Etkisi
Journal of emerging economies and policy (Online)
, vol.7, no.2, pp.120-140, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Environmentalist Approach and AttitudesTowards Green Advertising
International Journal of Business Management and Economic Research (IJBMER)
, vol.8, no.6, pp.1099-1108, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
THE STATISTICAL ANALYSIS OF FACTORS AFFECTING THE SATISFACTION OF DUMLUPINAR UNIVERSITY’S STUDENTS
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.0, no.0, pp.91-101, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
The analysis of the relationship among perceived electronic service quality total service quality and total satisfaction in Banking sector
International Journal of Human Sciences
, vol.10, no.2, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Bibliometric Analysis on the Well Building Standard, Sick Building Syndrome and the Effects of This Syndrome on the Mental Health of Employees
5th Graduate Student Conference on Energy and Sustainable Development GSCESD 2022, İstanbul, Turkey, 09 December 2022
EVALUATION OF THE EXCHANGE PROGRAMS BY USING ANALYTIC HIERARCHY PROCESS
International Symposium of the Analytic Hierarchy Process, Washington, 29 June - 02 July 2015
ÇEVRECİ YAKLAŞIM VE TÜKETİCİLERİN YEŞİL REKLAMLARA KARŞI TUTUMLARI
UPK-2015 - 20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Turkey, 10 - 13 June 2015, vol.1
Books & Book Chapters
Sağlık Kurumlarında Güncel Pazarlama Araştırmaları
Efe Akademi, İstanbul, 2022
Tüketici Tercihlerinin Lojistik Regresyon Yöntemiyle Tahmini
in: Dijitalleşme 2, Mehmet Baş,İnci Erdoğan Tarakçı,Ramazan Aslan, Editor, Efe Akademi, İstanbul, pp.109-129, 2022
Tüketicilerin Pandemi Sonrası Giyim Alışverişi Tercihleri
in: Tüketicilerin Pandemi Sonrası Giyim Alışverişi Tercihleri, TOR KADIOĞLU CANSU, Editor, Gazi Kitabevi, Ankara, pp.97-113, 2022
İletişimde Şefkat ve Empatiyi Artıracak Stratejiler Mümkün müdür?
in: Sağlık Bilimlerinde Terapötik İletişim, Sultan Güçlü, Ayşegül Unutkan, Editor, Nobel, Ankara, pp.81-88, 2022
Müşteri Şikayet Yönetiminde Etik İlkeler
in: Müşteri Şikayet Yönetimi ve Örnek Olaylar, Prof. Dr. Ayşe Şahin,Dr. Öğr. Üyesi Cansu Tor-Kadıoğlu, Editor, Seçkin Yayıncılık, Ankara, pp.201-213, 2021
Covid-19 Dönemi Hedonik Tüketim Trendleri
in: Değişen Tüketiciyi Anlamak-Güncel Araştırmalar, TOR KADIOĞLU CANSU, Editor, Gazi Kitabevi, Ankara, pp.25-39, 2021
Pazarlamada Veri Madenciliği
in: Yeni Nesil Pazarlama Yaklaşımları - Vaka Analizleri İle, Aysun Kahraman,Esra Güven, Editor, Gazi Kitabevi, Ankara, pp.373-385, 2019